Una opressió en el meu pit apareix quan el bus engega motors. Una punxada em travessa el cor i aquest es va estrenyent i empetitint a mesura que ens allunyem. Abandono Baños de Agua Santa. Tinc la sensació de deixar-hi molt aquí, de separar-me d'una part important per a la meva vida, part del meu futur. Hauria pogut aturar el meu viatge aquí mateix. Però no ha sigut així... i continuo endavant.
Vaig arribar a Baños bastant enfonsat i cansat després de passar pel Cotopaxi. No tenia intenció de res més que descansar i deixar que aquest poble em cuidés i m'amoixés. Però el poble em tenia reservada més activitat de la prevista i vaig acabar sortint de festa quasi cada nit. També vaig dedicar mig dia a fer una altra creu en la meva llista de coses a fer. Ràfting pel riu Pastaza. Tota una experiència per paratges increïbles com són els voltants del poble, muntanyes verdes escarpades, cascades a cada kilòmetre, rius i més rius... Ben emocionant, però m'esperava una mica més d'adrenalina. La sensació d'anar riu avall sobre un bot a mercè dels ràpids, però fent part d'un equip d'inexperts com tu, que intenta remar tots a una per superar situacions complicades... Mola! Ha, ha! I el guia de Geotours, que sap que ens agraden les emocions ens condueix cap als punts més excitants. Una hora i mitja baixant el riu que diuen de nivell 3+. Per a la propera, que n'hi haurà, hauré de buscar entre el 4 i el 5.
De descansar, he descansat. Aigües termals el primer dia cap al migdia, piscines d'aigua tèbia, ben calenta i ben gelada també. Et deixa el cos com a nou. Aigües termals la nit del quart dia, sota el cel fosc i una fina cortina de pluja. Ben agradable, et fa baixar la tensió i et queden poques forces per a res. Relax, relax. Dies de res a fer, sinó passejar, mirar pel.lícules al costat de la llar de foc, veure com queia la omnipresent pluja, tranquil.les i llargues xerrades, petits sopars en bonics restaurants... sempre molt ben acompanyat. I la darrera nit un bon massatge amb la Carla de Prana Spa, diuen que les millors mans de Baños. Buffff.... Jo repetiria cada dia!
Deixo Baños físicament recuperat, mentalment més fort i emocionalment ferit. Esperaré un altre moment, més endavant, no t'oblidaré, et trobaré molt a faltar.
I wish you a nice trip, too! Love... Pol xx!
-----
-----
Una opresión en mi pecho aparece cuando el bus pone en marcha los motores. Un pinchazo me atraviesa el corazón y este se va comprimiendo y empequeñeciendo a medida que nos alejamos. Abandono Baños de Agua Santa. Tengo la sensación de dejar mucho aquí, de separarme de una parte importante para mi vida, parte de mi futuro. Habría podido detener mi viaje aquí mismo. Pero no ha sido así... y continúo adelante.
Llegué a Baños bastante hundido y cansado después de pasar por el Cotopaxi. No tenía intención de nada más que descansar y dejar que este pueblo me cuidara y me mimara. Pero el pueblo me tenía reservada más actividad de la prevista y acabé saliendo de fiesta casi cada noche. También dediqué medio día a hacer otra marca en mi lista de cosas a hacer. Rafting por el río Pastaza. Toda una experiencia por parajes increíbles cómo son los alrededores del pueblo, montañas verdes escarpadas, cascadas a cada kilómetro, ríos y más ríos... muy emocionante, pero me esperaba algo más de adrenalina. La sensación de ir río abajo sobre un bote a merced de los rápidos, pero haciendo parte de un equipo de inexpertos como tú, que intenta remar todos a una para superar situaciones complicadas... Mola! Ja, ja! Y el guía de Geotours, que sabe que nos gustan las emociones nos conduce hacia los puntos más excitantes. Una hora y media bajando el río que dicen de nivel 3+. Para la próxima, que habrá, tendré que buscar entre el 4 y el 5.
De descansar, he descansado. Aguas termales el primer día hacia mediodía, piscinas de agua tibia, muy caliente y muy helada también. Te deja el cuerpo como nuevo. Aguas termales la noche del cuarto día, bajo el cielo oscuro y una fina cortina de lluvia. Muy agradable, te hace bajar la tensión y te quedan pocas fuerzas para nada. Relax, relax. Días de nada que hacer, sino pasear, mirar películas junto a la chimenea, ver como caía la omnipresente lluvia, tranquilas y largas charlas, pequeñas cenas en bonitos restaurantes... siempre muy bien acompañado. Y la última noche un buen masaje con Carla de Prana Spa, dicen que las mejores manos de Baños. Buffff... Yo repetiría cada día!
Dejo Baños físicamente recuperado, mentalmente más fuerte y emocionalmente herido. Esperaré otro momento, más adelante, no te olvidaré, te echaré mucho de menos.
Y wish you a nice trip, too! Love... Pol xx!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada