
A aquestes alçades ja puc definir dos tipus de bus que circulen per les carreteres de Colòmbia i Veneçuela. El bus rumbero fa trajectes mitjos i curts, és ben colorit, amb tot tipus de decoracions tipus verges, escuts d’equips de futbol o beisbol, posseeix uns grans altaveus que alternen entre el so del "ballenato" i del "reggaeton". Acabes amb el cap com un timbal. El bus congelador circula de nit i et manté en estat d’hibernació tot el trajecte si no dus l’equip adequat, en el meu cas: Sac de dormir, folro polar i jaqueta. Eventualment, aquest tipus també es pot convertir en rumbero, completant la quadratura del cercle.
Choroní es desplega fins a la costa passant a ser Puerto Colombia. És un bonic i tranquil poblet pesquer amb quatre turistes estrangers entre setmana per passar a ser un nucli d’acumulació de turistes caraquenys els caps de setmana. La llarga i paradisíaca platja de Playa Grande on hi passo solet les hores tant dimecres com dijous, dissabte pel matí s’ha convertit en una exposició de gandules, venedors, famílies i models.
Dijous vespre, ben vermell després d'una intensa sessió de platja i relax, em creuo amb una parella de catalans.

Tornem a la platja per saludar el "Manzanita", un personatge que s'ubica en un kiosk al fons de la cala.

Darrer dia per aquí, anem ben d'hora a la platja per aprofitar la tranquil.litat inicial i les fortes onades fins que es comença a omplir i decidim acabar els nostres dies de platja. Ara, ells cap a Barquisimeto i jo cap a Ciudad Bolívar, camí del Roraima.
-----

-----
En Adícora fueron Agus y Mariana. En Mérida Mike, Samir y Paul. En Los Llanos Juli y Flor. Cuando diferentes fuentes te recomiendan un mismo lugar, es bueno hacerles caso, así que mi próximo destino es Choroní, dentro del Parque Nacional Henri Pittier.

A estas alturas ya puedo definir dos tipos de bus que circulan por las carreteras de Colombia y Venezuela. El bus rumbero hace trayectos medios y cortos, es muy colorido, con todo tipo de decoraciones tipo vírgenes, escudos de equipos de fútbol o béisbol, posee unos grandes altavoces que alternan entre el sonido del "ballenato" y del "reggaeton". Acabas con la cabeza como un bombo. El bus congelador circula por la noche y te mantiene en estado de hibernación todo el trayecto si no llevas el equipo adecuado, en mi caso: Saco de dormir, forro polar y chaqueta. Eventualmente, este tipo también se puede convertir en rumbero, completando la cuadratura del círculo.
Choroní se despliega hasta la costa pasando a ser Puerto Colombia. Es un bonito y tranquilo pueblecito pesquero con cuatro turistas extranjeros entre semana para pasar a ser un núcleo de acumulación de turistas caraqueños los fines de semana. La larga y paradisíaca playa de Playa Grande donde paso solito las horas tanto miércoles como jueves, sábado por la mañana se ha convertido en una exposición de tumbonas, vendedores, familias y modelos.
Jueves por la tarde, muy colorado después de una intensa sesión de playa y relax, me cruzo con una pareja de catalanes.

Volvemos a la playa para saludar a "Manzanita", un personaje que se ubica en un kiosco en el fondo de la cala.

Último día por aquí, vamos bien temprano a la playa para aprovechar la tranquilidad inicial y las fuertes oleadas hasta que se empieza a llenar y decidimos acabar nuestros días de playa. Ahora, ellos hacia Barquisimeto y yo hacia Ciudad Bolívar, camino del Roraima.
Uau!! ens fa il·lusió sortir en el teu blog i ser també actors del viatge!!
ResponEliminaquines fotos més xules!!
Bon viatge!!
Lluís i Laia